Kako novi Uber brod radi u Hrvatskoj | BA.polkadotsinthecountry.com

Kako novi Uber brod radi u Hrvatskoj

Da li ste ikada željeli iznajmiti gliser na odmoru, ali nikada nije morao da muda da cenjka? Pa, za to treba da zagonetku iz ruke u potpunosti.

S obzirom na moje platu prilično ide na hranu i Ubers (na vrhu očigledno, naravno), bio sam oduševljen da isprobam nove UberBoat usluga, sada je dostupan širom Hrvatske, dok je na letovanju u Splitu.

Sada, to je napomenuti da je moja određeni ulogu, rekao je odmor bio Booker i organizator tako ne znajući kako me dovraga raditi dao neke ozbiljne anksioznosti. Pogotovo kada je moja dva prijatelja me je pitao ono što sam očekivao, jer iskreno, nisam imao pojma.

Nakon otvaranja aplikacija i pretraživanje preko opciju UberBoat, dobijem WhatsApp messagefrom UberBoat pita da li sam imao bilo kakvih pitanja koja mi je doneo ohrabrenje jer je to kao da službu za korisnike na slavinu, tako da je pokazao moj drugara da i ona ih opušteno.

load...

Onda sam ustao oglas i zajedničke promotivne slike, koja je pokazala mala, otvorena gliserom zumiranje oko vode sa sretnim, opušteno - i većina alarmantno - bez znojav modela, i svi smo se trže.

Bili smo u preko 30 stepeni topline nakon svega i niko od nas izgledalo da sastavljen nakon 20 minuta na otvorenom suncu. Dakle, pakuje smo hrpe SPF, kape, zataškavanja i povukao se u činjenici da smo vjerojatno će dobiti sunčanicu ili barem opekotine.

Ali, ne moramo se zabrinuti kad sam otvorio aplikaciju, naredio moje UberBoat i pratili uputstva za pet minuta luci u blizini, dočekali su nas naši skipera Zoran, koji nam je pokazao da njegov brod, zajedno sa sklonište (AKA hlad.)

load...

Kao Uber vožnje automobilom, svaki brod je od pojedinca tako niko neće izgledati isto, ali sudeći po kvalitetu na luku, oni kao da sve bude sličan onome koji sam imao - koji je čak imao vlastiti sanitarni čvor, štednjakom i hladnjakom kutija ( ispunjen piva, sokova i vode ni manje ni više). I, znajući da će biti rekord koji sam bio sa i gdje sam bio usred Jadranskog mora meni definitivno tješi.

Pita nas gdje smo htjeli ići, dao sam mu ideju o rasponu kružnog toka cijenu sam gledao (oko 600 € Split između nas) i gdje sam definitivno želi da ide što je Modru špilju. To bi moglo izgledati kao puno, ali s obzirom na brodove može stati do osam osoba, to će biti jeftiniji za više od vas ima.

Dakle, ostavili smo splitske luke i počeo naš put ka Biševo Otok, gdje su nas izbacili da bi na plavu Cave turneju.

Zatim smo se vratili na brod prema Stiniva na plaži u Visu gdje smo skakali i doplivao do uvale. Naravno, nakon kupanja, krenuli smo prema Seta Nedilja u Hvaru da probaju neke od boca iz vinarije Zlatan Otok.

Do tada, mi bi bili na brodu od 11:30 okolo i to je sada 18:00 (jer da smo i prestali za picu, k), tako da je naš vozač nazvao sjedište i saznao koliko naša vožnja nas je toliko košta daleko (uzimajući u obzir goriva i vrijeme) i odlučili da nas odvede kući.

Sada, na razmišljanje, u manje vremena provodite sa stvarnim brod, ostavljajući pribora, više ćete dobiti veze sa na njemu - ali opet, nikada nisam žalim vino ili pizzu.

I, ako pitate stvarno lijepo, svojim Uber vozač brod mogao samo pustiti da upravlja brodom (barem za malo.)

Povezane vijesti

Post Život

Da li ste pogodili vezu sa vezama?

Pregled terase Dalloway-a: Uđite u jednu od najzanimljivijih mesta u Londonu

Bangkok, ali ne kao što znate - recenzije Marie Claire

Post Život

Uradite to sami projekti: sve emocije koje osećate prilikom pokušaja

Trpezarija na savremenom roštilju od kovanja i ko, šorač

Pet brilijantnih razloga za posjetu Broadway-u - najpopularnijem selu Cotswolds-a

Post Život

Ovaj alat izračunava koliko spavaju novi roditelji

Dizajniranje emoji je stvarni posao ove žene. Evo kako da uđemo u to

Gyrotonic je novi trend kondicije koji trebate znati

Post Život

Zamrzavanje jaja: Očigledno više žena diplomira to rade nego ikada

Evo kako previše vežbanje može zapravo dovesti do povećanja telesne težine