Izbjeglica prve osobe: trudnica Aysha napustila je Siriju za Njemačku | BA.polkadotsinthecountry.com

Izbjeglica prve osobe: trudnica Aysha napustila je Siriju za Njemačku

Šta vozi ženu da izađe iz kuće i zemlja u gluho doba noći i postati izbjeglica? Corinne Redfern putovao iz Grčke u Njemačku sa trudna Aysha i njeno dvoje maloljetne djece da saznaju zašto je napustila Siriju - i što budućnost drži za nju

"Ja ne volim da mislim o sebi kao izbjeglica. Nekada sam da živim u lijepom dijelu Alepa, i sam proveo dvadeset proučavanje ljudskog istraživanja, putovanja u zemlji i radi kao inženjer za vladu. Sam upoznala mog muža prije šest godina, kada sam bio 34. On je bio doktor, ali se sjećam se upoznao sa njim i ne biti to napravila pometnju. On je, s druge strane, prilično je odmah zamolio da se uda za mene. Na kraju sam dao u - Mislim da unutra sam znao da je The One. Od tada, bili smo nerazdvojni. Naša kuća je stara i lijepa, sa velikim, visokim stropovima, bijeli zidovi i pločice na podovima. Proveli smo naš dana na poslu i našim večeri s prijateljima - eating out, slušanje muzike... Normalu.

Na početku, nisam bio uplašen kad su stvari počele da se menjaju. Nisam mislio da bi me to utjecati. Ali nakon mjeseci pobunjeničkih vojnika u borbi protiv predsjednika Bashara al-Assada, bombe počele padati. Svim grupama počela napadaju jedni druge, a zatim ISIS počeo pokušava da preuzme zemlji. Ja sam Palestinac, ali rat u pojasu Gaze je ništa u odnosu na ovo. Nije bilo tekuće vode, bez struje. Pravila počeo se izvršava u određenim područjima, koji nam je zabranjivao iz održavanju fotografije na našim telefonima, koriste američke proizvode, da idu van po mraku. Ako ste poslušali, nestao vas. Zaustavili smo izlasku iz kuće noću i zaustavio vide prijatelje. Nekada sam ležao budan saslušanja bombe padaju, pitajući se da li ćemo uspeti kroz noć u životu.

load...

Nastavio sam da ide na posao, ali nije bilo nikakve veze. Osim rata, sve je došlo do zastoja. Ako ulicom, niste nikoga. Svi su bili izvan vidokruga, skriven u leđa sobe svojih bez krova kuće, iza zidova koji su osim vazduh. Kada sam rodila svoju prvu kćer, Sham, moja porodica nije mogao da pređe u zemlji je upoznati više od godinu dana. Ja sam bio samo nekoliko mjeseci trudna s mojim drugo dijete, Bisan, kada su počeli bombarduju ulici smo živjeli na. Uz Sham u mojim rukama, ja sam zgrabila torbu sa moj pasoš, i ran. Iznajmili smo drugu kuću u drugom, navodno sigurnije, dijelu grada. Onda hranu počela ističe, i našli smo se jede suho riže za svaki obrok. Ali to je moja najmanja briga.

To je bio samo u aprilu ove godine, kad sam pao trudna po treći put, da sam prihvatio smo morali ići. Nisam planirao da imamo još jedno dijete - na početku, poželio sam da umre u meni. Bolje to nego odrastaju u zemlji pun straha. Sham i Bisan su dva i tri, ali oni nikada nisu igrali vani. Oni nisu mogli da idu u jaslice - oni možda ne idu u školu. Ipak, moj muž nije želio da dođe kod nas - kao doktor, on oseća tu potrebno. Za pet mjeseci, tvrdili smo svaki dan. Ali na kraju, on nas pusti. Zadnja stvar koju mi ​​je rekao je da sam morao držati sebe i našu djecu sigurno, jer smo cijeli svoj život. Ako nisam, rekao je on, a onda bol ne bi bilo vrijedno.

Rastanak

Ti bi da ti treba kofere za pomicanje širom svijeta, ali kad se sve svodi na to, potreban vam je samo sebe. Ako imate dovoljno uštede, ljudi će vas odvesti bilo gdje - čak i preko granica.

Laminirana sam da je naš rodni list i diplomu, i pakuje torbu sa medicine, žbuke i presvukli za mojih kćeri. Ja sam musliman, ali obično ne nosi maramu, pa sam se prerušen u nikab koja je pokrivala moju kosu, grlo i moje tijelo da privuče manje pažnje, a ja umotan pasoš u foliju, i vezan je za moju želudac. A onda, jednog ranog jutra u septembru, plakao sam zbogom moj muž i izašao iz grada. Zajedno, hodali smo i hodali. Nosio sam Bisan, i Sham držao korak uz mene. Ako Sham se umorio, ja bih reći joj bebu u stomak je bio umoran, i to je bilo zašto nisam mogao da je nosi. Noću, krijumčari su nam pokazali u sobu sa oko 20 ljudi. Onda smo išli malo više. Kada smo se približavali Turska, platili smo vozača da nas odvesti preko granice - smo proveli četiri sata skriven u stražnjem dijelu svog automobila dok smo prolazili kroz punktove, prije nego što je 14-satna autobusom u Izmiru, grad uz obalu. U 02:00, našli smo hotel, i proveo tri dana krio tamo. Nismo ostaviti ništa - ne za hranu, a ne na svjež zrak. Ništa nije bilo vrijedno rizika da budu uhvaćeni i vraćeni.

Na kraju, još jedan švercer je došao reći da će uzeti nas troje u Evropu za 1 €. On nas je u kombiju s još oko 30, i niko nije znao gdje idemo. Onda su vikao na nas da izađemo, a oni su nas hodati satima kroz šumu. Bilo je rano jutro kad smo stali na proplanku. Svuda si pogledao, bilo je smeće: prazne boce, limenke, omoti, i stari komadići hrane nagomilanih, inča duboko. Mi smo morali sjediti na njemu i čekati. Nije bilo hlad, i kud. Sve više i više ljudi su stigli, a vrućina sunca tukli dole na naša lica. Imao sam samo jednu bocu vode, a ja sam bio toliko uplašen to ističe, samo sam ga koristio na mokro Sham i Bisan usne kad god su plakali.

Bilo je veče od vremena ljudi vratili i odveli nas u našim brodom. Gumenjaka poskakivali gore i dolje, prijeti da prevrne i baciti nas u, a ja pozlilo dok sam nosio Sham i Bisan na brodu. Više od 50 od nas su zbijeni, sve je bilo mokro, a ja ne mogu kretati rukama ili nogama. Čak i prsluci ponudio malo uvjeravanja. Ako ne možete plivati, nemate šanse. Kada smo stigli do sjevernoj obali Lesvos u Grčkoj, nisam mogao govoriti. Samo sam pritisnuo kćeri da me i jecala.

Crossing Europe

To je bila noć do trenutka kada smo stigli Kara Tepe, glavni logor na jugu otoka. Nije nam bilo dozvoljeno da se taksi ili ostati u hotelima - iako su bili prazni, a imao sam novac. Koristeći svjetlo iz telefona, spotakla se kroz tamu prema šatorima. Oštro kamenje zadirao kroz cerada zemljanim prekrivačem, i spljošten-out kartonske kutije čine naše kreveta. Na arapskom, neko je napisao molitvu Allahu u flomaster. Naša odjeća je još mokra od mora, ali nije bilo ništa promijeniti u. Sham i Bisan spavao, ali ja ležao satima, drhteći i uplašen.

U jutarnjim satima, kamp je bio zauzet. Dve hiljade ljudi su stigli preko noći, a vazduh je bio gust s amonijakom i muhe. Nisam znao gdje da ide, kome da se obratim i kako stvari radio, pa sam sjedio u šatoru, čekajući naše stvari da se osuši. Zvučnici nam je rekao da se formira red za registraciju, a interventna policija utisnut na terenu. Pozajmio sam odjeću za Sham iz susjednih porodice i odveo u toalet, ali čovjek je pored nje i ona je pala u prljave, smrad ispunjene blatom. Suze ispunjen oči i stisnula ruku. "Ne plači", rekla mi je, i naravno da sam plakala više.

Nakon registracije rezervirali sam karte za putovanje u Kavala. Za devet sati, sat smo na brodu, a grčki muškarci zurio u mene i promrmljao pod njihovom daha. Bisan i Sham naizmjenično prepirali i spavao. Narednih 1.500 pređenih kilometara u zamućenja. Trenirati nakon vlak nakon autobus nakon autobusa. Soluna do Idomeni do Gevgelija da Slanishte do Preševa u Beograd da Kanjiža do Horgoša do Roszke da Hegješalom na Nikelsdorf. Jednu nogu ispred druge, jedan korak po korak. Yazan, a 19-godišnjak iz Damaska, vidio me muči, i stavio Sham na ramenima dok sam nosio Bisan. U Srbiji, mafija je svuda, pokušavajući da zaradi novac od naše borbe. Stavili su na lažne autobusima i da će naplatiti dvostruko više. U Mađarskoj, imali smo sreće - granice nisu zatvorena, ali smo proveli dva sata zaključan na stacionarni vlak. Do trenutka kada smo stigli u Beču, ja bih jedva spavao tri dana. Moja leđa bolela, moj Bump boli, i sve osjetio mokro od znoja i prašine. Čekanju smo šest sati kupiti karte München. Bisan plakala dok Sham sat tiho u rukama nekog stranca. Te noći, našao sam stan. Ja WhatsApped moj muž iz moje sobe. Imao sam mali roler bocu njegovog aftershave, koji sam održao na nos da se na spavanje.

Sutradan, uzeli smo voz. Pogledao sam kroz prozor na zelena polja. Ali u Salzburg se voz zaustavio, i policajci vikao na nas za iskrcavanje. Osim ako su bili iz EU, nisi mogao preći. Arapski taksista sažalio na nas, i rekao nam kako da putuje u Njemačku na nogu. Uzeli smo autobusom do sela u blizini granice, a onda smo išli preko planina. Nikad ne bih stalo što je u Njemačku prije - Samo sam htio da se negdje na sigurnom. Ali, kada sam prošao pored znak "Bundesrepublik Deutschland", skoro sam spustio gard.

Budućnost

Naravno, to nije bilo to. Policija je sve od 55 minuta da se pojavi. Oni primećen nas čeka sa strane puta, i mogao bi reći iz torbe i naša odjeća i naše kože da bismo prešli u zemlju ilegalno. Mi smo stavili u zadnjem pobunu van, i prešao u policijsku stanicu u blizini Freilassing. Za tri sata, prevodilac nas ispitivali, "Kako da smo znali kako da se u Njemačkoj?", "Da smo platili neko da nas?", "Odakle želimo da idemo?" U 23:00 su rekli bismo mogli da željezničke stanice, ako smo platili 50 € za taksi. Dobili smo različite boje narukvice - kakav bi dobiti ako ste išli na festival ili party - i u ponoć, naša grupa je odveden u Minhenu. Jedan sat u putovanja, Sham je imao noćnu moru, i probudila vrišteći.

Ja ne znam šta sam očekivala kad sam došao u München - Krenula sam na najsigurnije mjesto nisam mogao na pamet, gdje smo mogli čekati našu vremena prije povratka u Siriju, kada se rat završi. Svi Znam da želi da se vrati. Nisam mislio da ću biti u stanju, da prijatelji u Njemačkoj ili počnu da uče jezik. Ali na našem prvom noć, morali smo spavati na klupi, a sledećeg smo odvedeni u staru kasarnu. Onda mi je oduzet pasoš, i do sada, niko mi je rekao kada ću ga vratiti. Hladno je ovdje, a svi imamo gripu, ali ne postoji lijek. Bojim se zaboravio, a ponekad Osećam se tako usamljeno da je teško da se ne plače cijelo vrijeme.

Znam da smo sigurni, i znam da smo imali sreće, a to znači sve. Ali to počinje da me udari da je dobijanje Evropi nije kraj naših problema. Kako doći do Europe je bio samo početak. "

Pročitajte o Marie Claire PUTOVANJE od Grčke do GERMANYHERE.

KAKO MOŽETE HELPIf želite donirati na International Rescue Committee, koji rade u logorima širom Grčke, Makedonije i Turske, posjetite rescue.org. Ljekari bez granica je pružanje medicinske pomoći i podrške izbjeglicama širom Evrope. Posjetite msf.org.uk.

load...

Povezane vijesti

Post Izveštaji

Devojčice koje su pobegle iz zatočeništva iz Boko Harama pričaju svoje priče

Upoznajte krstaša za izbor koji menja život žena

Hijab u Iranu: Da li je povratak pomogao feminizmu?

Post Izveštaji

Sirijske devojke u Jordanu osećaju prisiljavanje na brak

To je kao da je žena sa invaliditetom koja živi u siromaštvu

Unutar nove bande koja ponovo izmišlja devojčicu

7 načina sprečavanja trgovine decom u Velikoj Britaniji danas

To je ono što oseća kada ne možete priuštiti da hranite svoju bebu

Glasaj 100: Potpuno Badass suvremeni o kojima trebate znati

Post Izveštaji

Vremenska linija kostima odjeće: Istorija muškaraca govori ženama šta da nosi

Zašto je broj beskućnika u Božiću u porastu?

Nasilje nad ženama u Velikoj Britaniji upravo je dostiglo vrhunac svih vremena